Ja ik weet dat het kan, maar niet wat ik wildequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook zonder macrolens kan je prima bloemetjes schieten zeg ik uit eigen ervaring. Om in de sfeer te komen, een oudje van mij (schoten met simpele compact)
[ afbeelding ]
Strak hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook zonder macrolens kan je prima bloemetjes schieten zeg ik uit eigen ervaring. Om in de sfeer te komen, een oudje van mij (schoten met simpele compact)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:38 schreef -Marjo- het volgende:
Eentje van mij van 2 maanden terug:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige kleuren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:38 schreef -Marjo- het volgende:
Eentje van mij van 2 maanden terug:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:10 schreef Chanty het volgende:
Oeh lekker fleurig hierIk doe mee met wat archiefwerk. Goed dat ik mijn macro nog net niet weg heb gedaan
[ afbeelding ]
Ook ontzettend mooi zeg.quote:
Oh die vind ik echt mooi!quote:
quote:
Een PMS bloemquote:
ik weet het, maar probeer het maar eens een mooie druppel te 'vangen' maar dan wel met een dergelijke sluiterijd en scherpte dat je toch nog een witte achtergrond en een High-key foto hebtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
[..]
Een PMS bloem..
![]()
Jammer dat er bij de druppel een heel klein stukje ''kapot'' is geflitst? Is net niet helemaal rond/ovaal
quote:
De eerste 3 zijn erg mooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
Nou dan gooi ik er ook maar ff wat archief tegenaan![]()
Deze reeks bijvoorbeeld:
[Showcase] Sfeerimpressies in de tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er nog véééél meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |